Stillingstittel: Support/brukerstøtte
Reflekt søker konsulent til kunde sitt brukerstøtte team. Avdelingen består av 40 medarbeidere.
Ressursene inngår i turnus som innebærer dag-, kvelds- og helgevakter. Pt. er det 1 helg og 1 kveldsuke i løpet av 8 uker, ellers dagtid. Teamet jobber etter et to-delt prinsipp, der man jobber både i et Telefonteam og Produksjonsteam og veksler mellom disse. Vi er i første omgang nå ute etter ressurser til telefonteamet, men på sikt prøver vi å plassere alle inn i et produksjonsteam for å bygge mer dybdekompetanse på et til to områder. Behandle henvendelser via telefonen, Epost og selvbetjeningsportal, fra alle våre kunder.
Arbeidsoppgaver
- Behandle henvendelser via telefonen, Epost og selvbetjeningsportal, fra alle våre kunder.
- Registrere kundens henvendelse i saksbehandlingsverktøyet.
- Løse saker direkte på telefon med kunden gjennom å bruke egen erfaring og kunnskapsbasen.
- Overføre henvendelsen til Produksjonsteamet eller leverandør dersom saken ikke kan løses.
- Behandle saker som kommer via E-post og web.
Produksjonsteam
- Løse saker som ikke blir løst av telefonteamet
- Avlaste 3. linje med oppgaver som er gjentagende og dokumentert
- Være en prosjektressurs i test- og utrullingsfaser innenfor primærområdet
Ønskede kvalifikasjoner
- Relevant IKT-utdanning, men erfaring kan erstatte manglende formell utdanning
- Erfaring fra 1.linje telefonsupport innen IKT
- Må beherske norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig
- Gode kommunikasjonsferdigheter, både muntlig og skriftlig
- God forståelse for ITIL prosesser, gjerne ITIL-Foundation-sertifisert
Personlige egenskaper
- Utpreget serviceinnstilling - kunden i fokus!
- Stå-på-vilje
- Løsningsorientert og fleksibel
- Være proaktiv og ha en grunnleggende tanke for forbedring i alt du gjør
- Være innovativ og være en viktig bidragsyter til nytenking
- Mål- og resultatorientert
- Evne til å arbeide selvstendig og i lag med andre
Våre verdier er profesjonell, brukerorientert, fremtidsrettet og arbeidsglede, og disse verdiene skal kjennetegne oss i møte med kunden så vel som internt.
Søknader behandles fortløpende. Ser frem til å høre fra deg!