Stillingstittel: Servicedesk konsulent
Supportkonsulenten inngår i servicedesk-gruppen som håndterer supporthenvendelser fra både IT-driftskunder og print-kunder.
Arbeidet vil foregå over telefon og mail, samt on-site for de problemstillinger og prosjekter som krever dette. I tillegg vil man få anledning til å bidra i generelle driftsoppgaver på server/lagring og nettverksinfrastruktur.
Arbeidsoppgaver
- Support over mail og telefon, noe on-site
- Oppfølging av henvendelser man selv er ansvarlig for
- Feilsøking og problemløsning
- Prosjektdeltaker ved nyinstallasjoner, flyttinger osv
- Ønsker både 1.- og 2. -linje supportere
Ønskede kvalifikasjoner
- IKT service fagbrev eller liknende relevant utdanning
- Må ha erfaring fra 1. linje support, gjerne også 2. linje
- Nettverks basiskunnskap: Switching, kabling, trådløst, routing (cisco, HP, m.m.)
- Fordel med kunnskap om print og scan teknologi generelt, og spesielt fra Xerox
- Fordel med erfaring i å supportere fagapplikasjoner og scanning/arkivløsninger
- Fordel med hardware-forståelse, både teoretisk og praktisk
- Kunne jobbe selvstendig, teamarbeid er også helt essensielt
- Kunne kommunisere meget godt på norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
- Erfaring med supportverktøy er en stor fordel. Gjerne også ITIL basiskunnskaper
Personlige egenskaper
- Lagspiller som tar i et ekstra tak ved behov
- Stor grad av ansvarsfølelse
- Positiv og serviceinnstilt både overfor kunde og internt
- Gode samarbeidsevner
- Initiativrik og lærevillig
- Punktlig og etterrettelig
Vi kan tilby
- Muligheten til å jobbe i et av Norges med spennende IT-selskap
- Jobbe i et selskap som er i sterk vekst og som har store ambisjoner
- Fokus på kontinuerlig forbedring/læring
- Konkurransedyktige betingelser
- Faglig spennende og utviklende jobb
- Gode karriere- og utviklingsmuligheter
- Hyggelig og profesjonelt arbeidsmiljø
Hokene som de vil trives med, og som de tror vs vår kunde legger de stor vekt på å finne de mennesil trives hos dem. De har et hyggelig, travelt miljø, og de ønsker deg som liker å samarbeide, har godt humør og er positivt innstilt. Du bør like å ta utfordringer og føle ansvar for å levere godt arbeid, selv under tidspress. De setter pris på medarbeidere som tar initiativ, setter kunden i fokus og er strukturerte.
Vi ser frem til å motta din søknad og aktuelle kandidater vil bli kalt inn til intervju fortløpende!
Har du spørsmål, kontakt Oliver eller Heidi