Publisert 21.12.2022
Reflekt IT bemanning AS

Ønsker du å bli en del av en fremoverlent servicedesk?

Servicedesk konsulent
Område
Bærum
Søk stillingen
Stillingstittel: Servicedesk konsulent

Supportkonsulenten inngår i servicedesk-gruppen som håndterer supporthenvendelser fra både IT-driftskunder og print-kunder. 

Arbeidet vil foregå over telefon og mail, samt on-site for de problemstillinger og prosjekter som krever dette. I tillegg vil man få anledning til å bidra i generelle driftsoppgaver på server/lagring og nettverksinfrastruktur.



Arbeidsoppgaver

  • Support over mail og telefon, noe on-site
  • Oppfølging av henvendelser man selv er ansvarlig for
  • Feilsøking og problemløsning
  • Prosjektdeltaker ved nyinstallasjoner, flyttinger osv
  • Ønsker både 1.- og 2. -linje supportere

Ønskede kvalifikasjoner

  • IKT service fagbrev eller liknende relevant utdanning
  • Må ha erfaring fra 1. linje support, gjerne også 2. linje
  • Nettverks basiskunnskap: Switching, kabling, trådløst, routing (cisco, HP, m.m.)
  • Fordel med kunnskap om print og scan teknologi generelt, og spesielt fra Xerox
  • Fordel med erfaring i å supportere fagapplikasjoner og scanning/arkivløsninger
  • Fordel med hardware-forståelse, både teoretisk og praktisk
  • Kunne jobbe selvstendig, teamarbeid er også helt essensielt
  • Kunne kommunisere meget godt på norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
  • Erfaring med supportverktøy er en stor fordel. Gjerne også ITIL basiskunnskaper

Personlige egenskaper

  • Lagspiller som tar i et ekstra tak ved behov
  • Stor grad av ansvarsfølelse
  • Positiv og serviceinnstilt både overfor kunde og internt
  • Gode samarbeidsevner
  • Initiativrik og lærevillig
  • Punktlig og etterrettelig

Vi kan tilby

  • Muligheten til å jobbe i et av Norges med spennende IT-selskap
  • Jobbe i et selskap som er i sterk vekst og som har store ambisjoner
  • Fokus på kontinuerlig forbedring/læring
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Faglig spennende og utviklende jobb
  • Gode karriere- og utviklingsmuligheter
  • Hyggelig og profesjonelt arbeidsmiljø


Hokene som de vil trives med, og som de tror vs vår kunde legger de stor vekt på å finne de mennesil trives hos dem. De har et hyggelig, travelt miljø, og de ønsker deg som liker å samarbeide, har godt humør og er positivt innstilt. Du bør like å ta utfordringer og føle ansvar for å levere godt arbeid, selv under tidspress. De setter pris på medarbeidere som tar initiativ, setter kunden i fokus og er strukturerte. 



Vi ser frem til å motta din søknad og aktuelle kandidater vil bli kalt inn til intervju fortløpende!

Har du spørsmål, kontakt Oliver eller Heidi

Søk stillingen