Publisert 04.01.2022
Reflekt IT bemanning AS

Brenner du for IT og ønsker å yte god service i et faglig sterkt og inkluderende miljø? Da er dette muligheten for deg!

Brukerstøtte/support
Område
Oslo
Søknadsfrist
28.02.2022
Søk stillingen
Stillingstittel: Brukerstøtte/support

Reflekt søker på vegne av vår samarbeidspartner Coop Norge SA supportkonsulenter. Hos Coop blir du en del av et miljø der utviklingsmulighetene er mange - både vertikalt og horisontalt. Her finnes det gode kollegaer, ny teknologi og det er bare du som setter begrensningene for hva du kan få til i rollen som supportkonsulent hos Coop.

Som supportkonsulent vil du bli en del av en avdeling der du raskt får mye ansvar. Du vil fokusere på kvalitet og ikke kvantitet i arbeidet ditt. Frihet under ansvar står på agendaen og du kommer alltid til å ha noe utfordrende å bryne deg på!

Dine primære arbeidsoppgaver vil være

  • Motta, registrere, klassifisere og prioritere henvendelser
  • Løse henvendelser fortløpende gjennom veiledning av brukerne
  • Videreformidle og eskalere uløste saker til rett kontaktpunkt
  • Generell IT-support og feilsøking med hovedvekt mot; Citrix, nettverk, Active Directory og Office365 blant annet
  • Prosjektdeltagelse ved behov
  • Oppdatering av dokumentasjon

Vi søker deg som

  • Har fullført relevant IT-utdanning
  • Har erfaring fra support og brukerstøtte
  • Har grunnleggende forståelse innen Office365
  • Har god forståelse og interesse for IT
  • Behersker norsk og engelsk flytende skriftlig og muntlig

Som person er du

  • Kommunikativ
  • Serviceorientert
  • Nøyaktig
  • Strukturert
  • Viktigst av alt er at du har teknisk forståelse og alltid ønsker å yte god service.

Annen informasjon

  • Oppstart: Snarest
  • Omfang: Fulltid, bemanning 6 måneder
  • Lokasjon: Grorud, Oslo 
  • Søknadsfrist: Fortløpende
Søk stillingen