Publisert 14.06.2022
Reflekt IT bemanning AS

Brenner du for IT og den gode kundeopplevelsen?

Support/brukerstøtte
Område
Oslo
Søknadsfrist
04.09.2022
Søk stillingen
Stillingstittel: Support/brukerstøtte

Kanskje dette kan være starten på en spennende IT karriere hos vår kunde med godt arbeidsmiljø!

Hos oss vil du være selskapets ansikt utad, så du må være trives med telefon og e-post som arbeidsverktøy, samt være løsningsorientert og serviceinnstilt til fingerspissene!

Vår oppgave er å utvikle, forvalte og drifte løsninger og infrastruktur. Vi sørger for sikker og effektiv samhandling mellom aktørene i vår sektor

Noen av oppgavene du kan forvente deg å møte på er blant annet:

Du skal betjene 1.linje og bistå med IT-teknisk support for kundene våre. Henvendelsene kommer til oss via telefon og elektronisk via vårt sakssystem. Det er mange ulike kunder og løsninger og sette seg inn i da de i dag har lite felles infrastruktur og plattformer. Det er ulike AD-løsninger, arbeidsflater, driftssoner m.m. for de ulike kundene. Det er derfor viktig at man lett tilegner seg ny kompetanse og at man har et godt kompetansenivå i utgangspunktet. 

Det er viktig at du har utpreget serviceinnstilling, samt at du er systematisk strukturert, effektiv og innehar stor arbeidskapasitet. Det forventes også at du er positiv og utadvendt med god evne til å videreformidle kunnskap til andre.

Håper du kan vise til noe av dette:

Det kreves erfaring fra 1.linje-support (IT-teknisk support, telefon og skriftlig). Det er ønskelig med en teknisk IT-kompetanse tilsvarende 2.linje nivå.

  • ITIL-sertifisering er ønskelig
  • God kompetanse på Active Directory er viktig
  • God kompetanse på Microsoft-produkter generelt, og gjerne også Azure-AD og Office 365.
  • God kompetanse på terminalserver/citrix-miljøer 

Vi håper du kjenner deg igjen i dette:

  • Utpreget serviceinnstilling - kunden i fokus!
  • Stå-på-vilje
  • Løsningsorientert og fleksibel
  • Være proaktiv og ha en grunnleggende tanke for forbedring i alt du gjør
  • Være innovativ og være en viktig bidragsyter til nytenking
  • Mål- og resultatorientert
  • Evne til å arbeide selvstendig og i lag med andre
  • Flytende norsk, både muntlig og skriftlig
  • Behersker engelsk, både muntlig og skriftlig

Hva kan vi tilby?

  • Spennende muligheter i et anerkjent selskap
  • Grundig opplæring og en bratt læringskurve
  • Jobbe tett med faglig sterke kollegaer
  • Gode betingelser 

Søknader behandles fortløpende. Ta kontakt med Heidi Harley på tlf: 940 06 627 eller heidi.harley@reflekt.no. Vi gleder oss til å motta din søknad!

Søk stillingen