Support/brukerstøtte
Reflekt søker konsulent til brukerstøtte
Kanskje dette kan være starten på en spennende IT karriere hos vår kunde med godt arbeidsmiljø!
Hos oss vil du være selskapets ansikt utad, så du må være trives med telefon og e-post som arbeidsverktøy, samt være løsningsorientert og serviceinnstilt til fingerspissene!
Vår oppgave er å utvikle, forvalte og drifte løsninger og infrastruktur. Vi sørger for sikker og effektiv samhandling mellom aktørene i vår sektor
Noen av oppgavene du kan forvente deg å møte på er blant annet:
Du skal betjene 1.linje og bistå med IT-teknisk support for kundene våre. Henvendelsene kommer til oss via telefon og elektronisk via vårt sakssystem. Det er mange ulike kunder og løsninger og sette seg inn i da de i dag har lite felles infrastruktur og plattformer. Det er ulike AD-løsninger, arbeidsflater, driftssoner m.m. for de ulike kundene. Det er derfor viktig at man lett tilegner seg ny kompetanse og at man har et godt kompetansenivå i utgangspunktet.
Det er viktig at du har utpreget serviceinnstilling, samt at du er systematisk strukturert, effektiv og innehar stor arbeidskapasitet. Det forventes også at du er positiv og utadvendt med god evne til å videreformidle kunnskap til andre.
Håper du kan vise til noe av dette:
Det kreves erfaring fra 1.linje-support (IT-teknisk support, telefon og skriftlig). Det er ønskelig med en teknisk IT-kompetanse tilsvarende 2.linje nivå.
Vi håper du kjenner deg igjen i dette:
Hva kan vi tilby?
Søknader behandles fortløpende. Ta kontakt med Heidi Harley på tlf: 940 06 627 eller heidi.harley@reflekt.no. Vi gleder oss til å motta din søknad!