Publisert 08.10.2021
Oslo

Support/brukerstøtte til telefonteamet til NorgesGruppen

Support/brukerstøtte
Område
Oslo
Brukerstøtte Detalj
Søknadsfrist
30.11.2021
Søk stillingen
Stillingstittel: Support/brukerstøtte

Konsulent til vårt Brukerstøtte team. Avdelingen består av 40 medarbeidere.

Ressursene inngår i turnus som innebærer dag-, kvelds- og helgevakter. Pt. er det 1 helg og 1 kveldsuke i løpet av 8 uker, ellers dagtid.

Teamet jobber etter et to-delt prinsipp, der man jobber både i et Telefonteam og Produksjonsteam og veksler mellom disse. Vi er i første omgang nå ute etter ressurser til telefonteamet, men på sikt prøver vi å plassere alle inn i et produksjonsteam for å bygge mer dybdekompetanse på et til to områder.

Behandle henvendelser via telefonen, Epost og selvbetjeningsportal, fra alle våre kunder.

Arbeidsoppgaver

  • Behandle henvendelser via telefonen, Epost og selvbetjeningsportal, fra alle våre kunder.
  •  Registrere kundens henvendelse i saksbehandlingsverktøyet.
  •  Løse saker direkte på telefon med kunden gjennom å bruke egen erfaring og kunnskapsbasen.
  •  Overføre henvendelsen til Produksjonsteamet eller leverandør dersom saken ikke kan løses.
  •  Behandle saker som kommer via E-post og web.

Produksjonsteam

  •  Løse saker som ikke blir løst av telefonteamet
  •  Avlaste 3. linje med oppgaver som er gjentagende og dokumentert
  •  Være en prosjektressurs i test- og utrullingsfaser innenfor primærområdet

Ønskede kvalifikasjoner

  •  Relevant IKT-utdanning, men erfaring kan erstatte manglende formell utdanning
  •  Erfaring fra 1.linje telefonsupport innen IKT
  •  Må beherske norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig
  •  Gode kommunikasjonsferdigheter, både muntlig og skriftlig
  •  God forståelse for ITIL prosesser, gjerne ITIL-Foundation-sertifisert

Personlige egenskaper

  •  Utpreget serviceinnstilling - kunden i fokus!
  •  Stå-på-vilje
  •  Løsningsorientert og fleksibel
  •  Være proaktiv og ha en grunnleggende tanke for forbedring i alt du gjør
  •  Være innovativ og være en viktig bidragsyter til nytenking
  •  Mål- og resultatorientert
  •  Evne til å arbeide selvstendig og i lag med andre

Våre verdier er profesjonell, brukerorientert, fremtidsrettet og arbeidsglede, og disse verdiene skal kjennetegne oss i møte med kunden så vel som internt.

Søk stillingen