Publisert 29.01.2019
Reflekt IT bemanning AS

Har du Fagbrev IKT og ønsker å jobbe med kundeservice?

Servicedesk
Område
Oslo
Søk stillingen
Stillingstittel: Servicedesk

Innledning

Vi søker flere dyktige medarbeidere til support stillinger hos våre kunder. Du vil være selskapets "ansikt" utad, og som første kontaktperson ved tekniske problemer er det viktig at du er både serviceinnstilt og løsningsorientert. Du må være trygg med telefon som arbeidsverktøy, samt takle en hektisk hverdag.

Arbeidsoppgaver

<ul><li> Motta, registrere, klassifisere og prioritere henvendelser</li><li> Foreta en første vurdering av alle henvendelser på grunnlag av avtalt servicenivå. Gjøre et forsøk på å finne en løsning før hjelp fra andre/tredje linje innhentes</li><li> Brukersupport over telefon og mail</li><li> Registrering og behandling av saker i vårt saksbehandlingssystem</li><li> Holde brukere og kunder informert om status og fremdrift</li></ul>

Ønskede kvalifikasjoner

<ul><li> Relevant datateknisk utdannelse, erfaring kan kompensere for manglende formell utdannelse</li><li> Erfaring fra IT support er ønskelig</li><li> God IKT kompetanse (PC, server og nettverk)</li><li> Kunnskap innen Office, AD, Citrix og Windows</li></ul>

Personlige egenskaper

<ul><li> Serviceinnstilt og utadvendt</li><li> Kunde- og løsningsorientert</li><li> Lagspiller som også har evne til å jobbe selvstendig</li><li> Gode kommunikasjonsevner i norsk og engelsk, skriftlig og muntlig</li><li> Må trives med utfordringer og ha stor arbeidskapasitet</li></ul>

Vi tilbyr

<ul><li> Variert arbeidsdag</li><li> Meget godt faglig og sosialt miljø</li><li> Lærerike oppgaver</li><li> Teknologiorientert miljø</li></ul>

Avsluttende tekst

Syns du dette høres som noe for deg? Ta kontakt for å høre hva vi kan tilby!

Søk stillingen