Publisert 03.09.2021
Reflekt IT bemanning AS

Har du erfaring med kundeservice og trives med administrative oppgaver?

Administration Specialist
Område
Oslo
Søknadsfrist
30.09.2021
Søk stillingen
Stillingstittel: Administration Specialist

For vår kunde som holder til i hyggelige lokaler midt i sentrum søker vi deg til rollen som Administration Specialist.

Du vil bli en del av et lite miljø, men en del av et stort selskap - og du vil få jobbe sammen med en engasjert og erfaren gjeng.




Ansvarsområder

  • Business to business customer service
  • Ansvarlig for kundebehandling og sikre gode prosesser og opplevelser for våre kunder
  • Samarbeide med både partnere og kollegaer på nordisk nivå, for å løse utfordringer og forespørsler for å sikre god leveranse av våre tjenester
  • Samarbeide med våre selgere for å utvikle gode løsninger for våre kunder
  • Opprette finansielle kontrakter og utføre kalkulasjoner
  • Utføre fakturering og oppfølging av utestående 
  • Være en bidragsyter både i å være med å videreutvikle og optimalisere prosesser og arbeidsoppgaver, og også bygge det sosiale miljøet

 

Kvalifikasjoner

  • Forståelse for IT og finansielle prinsipper
  • Flytende norsk og engelsk
  • Detaljorientert og tålmodig
  • Fleksibel, analytisk og tilpasningsdyktig
  • God forståelse for Microsoft Applications
  • Evne til å selvstendig planlegge og prioritere eget arbeid
  • Komfortabel med rutinepreget arbeid
  • Komfortabel med telefonisk kontakt med kunder og leverandører
  • Relasjonsbyggende både mot kunder og kollegaer
  • Dyktig i både selvstendig arbeide og team


Hva vi tilbyr

  • Fleksible arbeidstider (37,5h/week)
  • Attraktiv arbeidslokasjon i Oslo sentrum 
  • Internasjonalt selskap som tilbyr et stort nettverk og spennende muligheter
  • Kantine

Ønsket oppstart er omgående, så ikke nøl med å sende inn din søknad dersom dette kan være jobben for deg!


Ved spørsmål ta kontakt med Heidi eller Martine - vi ser frem til å motta din søknad

Søk stillingen